lørdag 26. mars 2011

Basic Grey til Gode Minner


Hadde ikke helt fulgt med jeg. Var sikker på at Aprilutfordringen til Gode Minner var vinter. Burde jo skjønt at det ikke var riktig, hello det er April! Så jeg har laget en til til Gode Minner, med riktig tema; VÅR. Den kommer senere. Uansett, denne layouten er laget med Basic Grey papirer og brads. Hipstamatic for iPhonebilder. Den gode samtalen for meg, kommer blandt annet på skitur. Da har man tid til å tenke og snakke laaaangsomt, ingen som avbryter, ikke noe annet man holder på med. Vi går. Og snakker. Var ute en tur i går. Skiføret er på siste verset her nå. Var det opp til meg så tok jeg gjerne et lite snøfall til, men der er jeg nok alene, hehe. Deilig med vår i luften også. Har sett årets første krokus, og DET er skjønt!

1 kommentar:

  1. Du har virkelig fått din egen stil Ellen:D digger bildene du bruker også;)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!