lørdag 24. mars 2012

LYKKEN ER EI FIN OLABUKSE!

MiH JEANS The Sugarland Midrise Bootcut
Eller JEANS som det heter nå da. Dette var et av mine ønsker for våren, fin Ola-Bukse. PENGEN jeg fikk av Pappaen min til jul har ligget og ventet på den olabuksehandleturen. Jeg startet i går og prøvde 30 olabukser, tror jeg. Uten napp, men takk til de søte damene på Urban, Bossanova og Betty Blue som hjalp meg. Det var super service!

Min gode venninne Anne Lise som jobber på Suser i Sivet har fortalt meg om Made in Heaven buksene, men det hadde jeg glemt. Til jeg så henne i går etter prøverunden, med den griselekre JEANSEN. Så durte avgårde til Suser i Sivet etter jobb i dag da. Og schmack: Treff på første forsøk, og jeg ble så lykkelig at jeg ble helt skjelven! Det er lenge siden jeg hadde en olabukse som passer så bra (Ja, det er en graviditet og ikke minst en POST graviditet siden i alle fall). Jeg har nemlig en tendens til å tenke at min kropp ikke passer til noen bukser. Så glad for at jeg ikke ga meg, med en fin olabukse har man alltid noe å ha på seg.

Hva er din favorittolabukse?

Her er min vårshoppingønskeliste:


Fin helg til deg!

Ellen

2 kommentarer:

  1. Det var en knallfin olabukse! Jeg har hull i absolutt alle mine olabukser nå, og bare mååå ha noen helst NÅ. Men det er ikke så lett å finne en som passer kombinasjonen slanke ben og mage preget av fire graviditeter, og som samtidig skal være kul og ikke kjerring. Hadde håpet jeg skulle finne noen billige Levis-bukser når jeg først er i Levis-land.

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykke til, tror dette er buksa for deg og:D

      Slett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!