lørdag 6. juni 2009

Skissedilla #10




I 1994 var jeg lærer for EF språkreiser i Bournemouth, der var Rita elev. I 2008 møtte jeg henne for første gang igjen. En rørende og snakkesalig aften og natt, og da jeg gikk derfra hadde jeg fått dette bildet av henne som er tatt noen måneder etter at hun ble adoptert fra India til Norge. Nå er Rita daglig leder på designlekre cafe Pollen i Arendal og 31 år gammel. Ble så glad for dette nydelige bildet av liten jente; ny i verden, ny i landet, ny i familien og to år gammel.

1 kommentar:

  1. Jeg skjønner at dette bildet betyr mye for deg;) For ei herlig lita jente. Nydelige farger du har brukt, så varme og som passer fint til bildet:))

    Tusen takk for du deltar;) Og ha en fortsatt flott helg

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!