mandag 11. januar 2010

Eventyrlig god - det er DEG det!


En venninne av meg sa at da hun begynte i barselgruppe med sin lille jente tenkte hun: "Stakkar de andre mammaene, alle ser jo at jeg har den fineste babyen." Hun sa det gikk bortimot et år før hun innså at det tenkte alle de andre mammaene også. Klin ærlig må jeg innrømme at jeg tenker sånn ENNÅ. En av de tingene jeg elsker med scrapbooking og det å blogge scrappingen er at her er det lov å være uhemmet stolt og glad for barna sine. Jeg har følelsen av at alle de mammaene som scrapper er like tussete som meg og det er så deilig å få lov å vise at barna er mine skatter og at jeg beundrer dem, elsker dem og bekymrer meg for dem helt inn i evigheten. Å scrappe barna mine betyr også at jeg dveler ved og dokumenterer både samspill og følelser oss i mellom i familien. Det gir meg tid og stuner til å reflektere over det vi har sammen. Nå skal det sies at det er stunder i denne familien som ikke blir dokumentert, det er ikke et helt ærlig bilde man får av våre liv av å lese denne boggen, altså, men så er det noe med det at det vi dveler ved blir det mer av, så heia de gode stundene! Det kjennes bra og jeg er supertakknemmelig for denne hobbyen - og selvsagt er det himla koselig når jeg ser at noen har vært innom og kommentert og ledd eller følt med. Takk alle!!!

Mitt bidrag til Skissedilla # 42. Endelig fått meg Gesso, som mange digger. Jeg følte at det var noe jeg måtte ha, et tillært behov som så mye annet i scrapping, - men gøy!!!

Arkene er fra Basic Grey, Create Paper, Kaisercraft og My minds Eye, reve-brad fra Imaginice, bokstaver fra Basic Grey, knapper fra Makng Memories, pil og annen dings fra S:E:I: embellishments og glimmermist

3 kommentarer:

  1. Så enig, så enig, Ellen! Scrapping er en flott hobby! Jeg merker etterhvert som årene går at det er masse jeg glemmer - ting som er sagt eller gjort. Jeg er sikker på der og da at "DETTE vil jeg aldri glemme!" Men så går det et par år, og så har jeg glemt det. I hvertfall mye av det - når var det? Hvem sa det? osv
    Jeg er veldig glad for at jeg klarer å dokumentere litt, for da huskes det!
    Og du - jeg digger deg og bloggen din og scrappinga di - det der med mange "fans" trur jeg er litt tilfeldig - for min del har det liksom balla seg på nå i det siste.
    Til slutt - du HAR skjønne gutter!

    SvarSlett
  2. Så flotte Lo, elsker det grønne, detaljene og ja Gesso må til!

    takk for bidrag!

    SvarSlett
  3. ps, husk å lagre bildet ditt med f.eks. ellensoase.blogspot.com, så er det mye lettere for oss! ;-)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!