mandag 10. mai 2010

En favoritt




I mangel av bilder så legger jeg ut noe gammelt skrap her - neida!!! Dette er en av de første tingene jeg lagde for Gode Minners Design Team og jeg er fremdeles veldig fornøyd med den. Det er et slags mini-album-bursdags-kort med visdoms-ord til en som fyller 40. En slags trøst til meg selv. 40-års gaven til meg selv var forøvrig en REVOLUTION fra QuicKutz. Som jeg har elsket, og fremdeles digger. Jeg bruker den ofte. Og så er det dette arket fra JUNKITZ som jeg elsker og har tre av fremdeles. Jeg kjøper alltid bare ett eksemplar av ark og har veldig få ark, har kanskje kjøpt to ark to ganger, bortsett fra dette. Til slutt kjøpte jeg de som var igjen. Og jeg digger det. Det er såååå retro, sååå varmt og og arti - det er svært sjelden jeg synes noe ER meg, dette arket er veldig nærme. Og nå blir stua vår omtrent som dette arket!!!!!!! Må flytte unna litt scrappesaker og gjøre plass for noen karer som kommer med bøtte og spann, snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!