søndag 20. juni 2010

Jeg blogger om {fotball} i dag!

rett og slett. Eller det er jo litt jug da. For bloggen jeg nå skal reklamere for handler ikke så mye om fotball, egentlig. Jeg har begynt å lese en blogg skrevet av herrer. Det er Joachim Førsund og Egon Holstad som blogger fra Soweto. Der planen var å ikke se en eneste kamp live, men se dem på pub og i stua, sånn som de fleste Sør-Afrikanere opplever fotball VM. Det er bittersøt lesning. Jeg har ledd høyt og kjent dillemmaene de står overfor i magen. Dette er en føljetong. Den må leses fra begynnelsen av, altså nedenfra og opp. Egon Holstad er musikkjournalist i Nordlys og Joachim Førsund er journalist og forfatter. Han ga ut boka: " Jeg kunne gått hele veien hjem i blinde" som kom rett før jul. Her er bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!