torsdag 17. juni 2010

VANN{lykke} og GRATULERER

Dette er det første bad på vår nyttårsreise. Lettelse, lykke og velvære, ahhhhh!

Dobbel layout til Gode Minners Designteam denne gangen. Dobbel er ikke min favortitt, men når man kommer i gang blir det gjerne gøy!

Gode Minner i Tønsberg har fått nye eiere. Jeg synes det har vært superkoselig å bli kjent med Ann Kristin som har drevet GM siden starten. Uten henne er det nok ikke sikkert eg hadde holdt på med dette. Jeg håper vi får møtes framover, for gøy og kanskje litt scrap? Og så Elin som jeg har blitt mer og mer kjent med de siste par årene, så koselig med Elin, og det blir i allefall scrap! Så er det Tove og de andre koselige DT jentene, som alle fortsetter etter butikksalg. Så vil jeg gratulere Monica og Hege Anita som nye Gode Minner eiere. Jeg er sikker på at det blir kjempebra! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe noe før nyåpningen 1.august. Men da jeg var innom med denne layouten klarte jeg jammen å svi av noen hundrelapper. Dere har allerede klart å gi butikken et løft! Herlig!

1 kommentar:

  1. Så deilig ut:) Kjekt med doble LOer når en har mange bilder:)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!