tirsdag 21. september 2010

Et fredlig sted - VOLUME II

Måtte lage en ny verson. Berits layout var jo så fiiiin. Men min ble litt slapp synes jeg. Så nå har jeg brutt lifte-reglene tror jeg, og stasjet på litt mer en hva som var på utgangsliayouten.

Berit er månedens Scrappelys hos ScrappeHuset. Lenge siden jeg hadde vært på Berits blogg,  men plutselig var jeg der og det var da jeg så det. Utfordringen er å lifte en av Berits layouter. Det har jeg gjort her. Og det er denne herlige layouten jeg har liftet.

Bildet er tatt med iPhone Hipstamatic. Det er fra Fredvang, like ved Annes hus i Lofoten. Barna elsket å være her og at det var ca 1 varmegrad i vannet hadde ingen betydning!

10 kommentarer:

  1. For et stilig bilde:)noen spesielle innstillinger?
    Badet i går og da var det 10 grader. Vi bader i "rennende" ferskvann;)

    SvarSlett
  2. Knallflott!
    Så supert at du lot deg inspirere!!
    Takk for at du ble med!!

    SvarSlett
  3. Det er så herlig med god inspirasjon.

    Bading?

    Har ikke hatt så mye som en storestå i sjøen dette året.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  4. Sporty barn!!! Flott LO du har laget av et aldeles nydelig bilde :-)
    Ha en fin uke!
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Enkelt oppsett, men samtidig veldig deg med mønsterarket som bakgrunn!

    SvarSlett
  6. så flott at du ble med på å lifte da....og dette var jo en kjempeflott LO....
    takk for bidraget ditt, -ha en fin fin onsdag videre

    SvarSlett
  7. Se der ja. Helt klart en lift med det kule oppsettet. Skikkelig kult bilde, likte "mobil-utseendet". ;) Ordentlig morsomt at du heiv deg med og lot deg inspirere. :D

    SvarSlett
  8. For et fantastisk flott bilde!! Liker at fargene i bildet harmonerer i LOen din. Stilig!!
    Camilla

    SvarSlett
  9. Tusen takk for at du gidder å lifte meg. LOen ble litt mere deg med litt mer "stasj". Nydelige farger, masse fine detaljer og et helt herlig bilde.

    SvarSlett
  10. Hos Scrappehuset har vi ikke strenge lifteregler. Så lift ivei, du!!! Ble kul med litt stæsj også! Likte så godt effekten i bildet, jeg!! God helg!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!