søndag 13. mars 2011

CASApapiralong # 1 Januar og LIVET ER NÅ!


Her er min CASApapiralong for januar. Casakreativ har en en-i-måneden-oppgave hele året igjennom. Her er min første. Vi skulle bruke tape. Min er kanskje ikke så synlig, men bildene er brødskiver med smør - og lille-ungen min. Et yndet motiv. Fra hverdagen. Hverdagen kommer tydeligere frem i disse dager. Vi har våre kjære venner i Tokyo, og det står for meg hvor sårbart og uforutsigbart livet er. Fredag kom vi hjem etter middag hos mormor. Waldemar hadde sovnet i bilen. Jeg bar ham inn. Stoppet litt på gårdsplassen. Så stjernene, månen, den mørke himmelen. Tenkte på at livet er nå. Det er nå den lille elsklingen sovner i bilen og er tung og varm, og jeg er sterk mamma som bærer ham inn. For snart er han for stor. Livet er nå. Her hos oss og for alle hele verden rundt, hele tiden.

2 kommentarer:

  1. Du er så flink til å dokumentere hverdagsbilder Ellen! Herlige bilder av gromgutten og så lekkert med de "klammene".
    Livet er nå - det er sikkert og visst. Man vet ikke hva som kommer i morgen.
    Mange klemmer
    Marianne

    SvarSlett
  2. Du får virkelig satt ord på det du! Herlig LO, du er en mester i papirsammensetning. Nydelig hverdagsbilder - livet er nå.

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!