fredag 14. oktober 2011

SELVHJELP # 35 - ART JOURNALING - FARVELL KONTRTOLL

Jeg jobber med meg selv når det gjelder oversikt, innsyn, kontroll. I veiledning. Jeg trenger ikke vite alt, trenger ikke ha kontroll på alt, trenger ikke kunne alt.

OG
MED
DETTE
SETTER
JEG
KONTROLLBEHOVET
MITT
I BRANN -
OG VIPS
SÅ VAR ET BORTE

Viste denne til min elskede. Et løfte om en mer avslappet kjæreste. Og jeg lo. Thomas ble tankefull. Han sa: "Du kan jo kanskje beholde litt kontroll Darling, i og med at jeg ikke har noe særlig!"

Har du mye kontroll?
Er du ute av kontroll?
Har du full, men avslappet kontroll?

God dag!!!

5 kommentarer:

  1. <3 !!
    Viktig å slippe litt opp, men som din elskede sa... kan jo være godt å ha litt da:0)

    Helt hærlige sider, og de bokstavene var laget med knallflott effekt!!
    God helg!!

    SvarSlett
  2. Helt fantastisk Ellen :-))
    Jeg jobber også med det å måtte ha kontroll hele tiden....men har trua på at det skal funke allikevel ;-)

    God helg!
    Klem Wibeke

    SvarSlett
  3. Jeg har ganske god kontroll, blir litt stressa hvis jeg ikke har det. Men takler det greit, klarer å forholde meg ganske rolig. Litt spesielt dette med kvinner og kontroll - vi må liksom føle at vi har styring på det meste...

    SvarSlett
  4. Denne var lekker! Er veldig fascinert over disse AJ greiene... men har ikke turt å prøve meg selv enda. Jeg er nok også av de som liker å ha kontroll på det meste.

    SvarSlett
  5. Veldig, veldig flott Ellen! Temaet er viktig! Det er vel mange av oss som sliter litt med dette. Kunne slippe opp litt, men allikevel ha litt kontroll! Takk for at du deler!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!