søndag 25. desember 2011

SLÅR ET SLAG FOR SAFT - OG - VANN

Som juledrikk. Rød god solbærsaft eller noe annet. Ekte saft fra bær. Det skrives om at saft inneholder like mye sukker som brus. Jeg vet ikke om det stemmer, men uansett så finnes det noen bra stoffer i ekte saft laget på bær som garantert ikke finnes i Cola. Jeg leste at Solbærsaft har like mye antioksisdanter som rødvin. Så noen saftglass på ungene i jula skulle ha bra ting for seg faktisk.


Hervik saft og syltetøy uten konserveringsmidler leveres hjem til deg!


Sodastreem boblevannmaskin, en familiefavoritt!


Blandet med brusevann fra selveste Sodastreem blir det rød og fin julebrus. En riktig festdrikk!
Min kjære kjøpte en sånn sodastrem for å lage boblevann for et års tid siden. Vi bruker den mye, og får derfor friskt og kortreist boblevann uten å ha flasker å pante, og litt billigere enn kjøpevann. Abefales. Jeg anbefaler også Herviksaft og syltetøy uten tilsatt konserveringsmiddel.

Jeg reklamerer for disse produktene helt på eget initiativ, fordi jeg liker dem!

Deilig 1. juledag til deg fra meg !

Ellen

6 kommentarer:

  1. God jul til deg Ellen! Jeg er en varm tilhenger av naturlig saft selv! Er så heldig å ha vokst opp med Askim Frukt og Bærpresseri hvor vi bl.a. leverer inn rips, bringebær, solbær, epler m.m for leiepressing. De bruker heller ikke tilsetningsstoffer, og du får kjøpt eplesaft uten sukker også pluss masse andre produkter. Det er noe annet enn gul Gøy-saft;) Har ikke prøvd boblemaskin, men liker best deilig springvann uten bobler. For ungene er det sikkert stas med litt boblende rødbrus ja;)
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Jeg tror helt klart du har rett Ellen! Er nok en god del bedre stoffer i saft, som man aldri finner i cola :-) Godt er det å. Jeg drikker stort sett aldri brus, men i går drakk jeg en hel liter tror jeg?? Wow så salt pinnekjøttet er :-S Så jeg tror nok ikke omsettningen på en slik fancy sak hadde blitt særlig stor her i huset?

    SvarSlett
  3. Ja vi bruker soda streemen kun til vann. Bare til fest at vi blander med saft!

    SvarSlett
  4. Nå fikk jeg litt inspirasjon til å pakke opp Sodastream'en vi fikk for to år siden men ikke har brukt!
    Det godeste er da vanlig vann syns denne dama!
    Ha det kjempekoselig i romjula!!

    SvarSlett
  5. Hervik er best! jeg liker ingen annen saft, bare synd den er så dyr..
    Vi har ikke en slik maskin, men noe lignende.

    Kos deg fortsatt i jula!
    :)

    SvarSlett
  6. Hervik er deilig! vi var faktisk på selve Hervik i fjor og hamstret litt, ligger ikke så langt fra hvor min kjæreste kommer fra. yum! Håper julen din har vært fin :) klem!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!