lørdag 4. desember 2010

{SELVHJELP} volume 16 - eller har det KLIKKET?

Jaa, vi ser ting forskjellig. Av de tingene jeg har gjort i dag er nok det at jeg har badet i sjøen, med tretten kalde i luften det rareste for de fleste. For meg er det rareste, og som i følge meg grenser til glaskap det faktum at jeg har startet på en STRIKKET julekule. Designet av Arne og Carlos. Oppskriften og utfordringen fås på CASAkreativ. Hiv deg rundt hvis du ikke har bedre å ta deg til. Og det har vi vel alle, hehe. Men det er gøy da, å ta frem gamle ferdigheter.

4 kommentarer:

  1. Jeg hopper av glede her også, så moro at du blir med Ellen :-) Gleder meg til å se ferdig kule!
    Ha en fin kveld....

    Klem Wibeke

    SvarSlett
  2. wow, du er helt rå altså - bade i 13 kalde er brutalt! Artig med strikket julekule, kos deg :) Har funnet ut hvordan jeg skulle komme inn på bloggerkontoen, passordet var jo glemt etter en tids fravær ;) Scrapper ikke for tiden, men ellers er alt vel :) *klem*

    SvarSlett
  3. He he, ja, å strikke julekule er kanskje like vilt som å ade ute i sjøen nå...;) Nei,da, disse julekulene er jo riktig så moderne. Lykke til med videre strikking!

    SvarSlett
  4. Synes du er ganske så normal jeg hi hi. Stor klem herfra:D

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!