tirsdag 19. juni 2012

SENSUALTITET - SAMHOLD OG SKJØNNHET I

Et høvdingepar fra Andaman øyene1872
Foto: G.E. Bobsom

Dette bildet er til dags dato mitt favoritt parfotografi. Jeg elsker å se på det. Det gir trøst når jeg ikke vet at jeg trenger det!

Min elskede og jeg har forberedt og forebygget vårt samliv ganske så omstendelig med samlivskurs og parterapi. Det har vært veldig bra for oss. Men når jeg ser på dette bildet her, så lurer jeg på om det ikke hadde fungert like greit å surre et par skjerf rundt livet, fyre opp ei pipe eller to og sette oss på en benk i hagen, mens livet rundt oss seiler sin egen sjø.

Hva tror du?

Ellen


1 kommentar:

  1. Jo, jeg tror nok du har et poeng der :-D
    Jeg likte fotografiet veldig godt, og synes overskriften din presenterte det på en utrolig fin måte!
    Klem fra KristinB :-)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!