tirsdag 19. januar 2010

Hurra for Pappa!!!


20.09 2009. En ganske magisk dato ser jeg når jeg nå skriver den -fjorårets bursdagsfeiring for far i huset. Waldemar 2 år forstår å sette pris på denne aktiviteten han ikke har vært så bevisst før, men som vi har hver gang noen har bursdag + bonus til mor og far på farsdag og morsdag. Dette var altså en aktivitet fullstendig i Waldemars ånd; kake for alle i den store senga!
Mitt bidrag til Skissedilla # 43. Et ekspriment i idrettsgrenen; hvor mye kan man egentlig la skje på en layout uten at alt blir "borte"? Tatt meg ett par ørsmå friheter i forhold til skissen kan man nok si.
Jeg har brukt diverse lapper fra My Mind's Eye's Valemtinkolleksjon fra ett par år tilbake. Papir fra Theresa Collins, Making Memories og Basic Grey, smårod fra My Mind's Eye - mine favoritter i mange layouter, bokstaver fra American Crafts og selvsaget min favoritt; caligrafifyllepennen min! Nederst i hjørnet har jeg embosset med Tim Holtz's distresspulver og ett stempel fra 3ndy Papir.

2 kommentarer:

  1. For en hyggelig bursdagsfeiring!
    Kan vel sjeldne skissen der et sted...*fnis*, med tanke på frihetene...:)
    Fine farger og flott med all historien som er skrevet.
    Takk for at du deltar!!

    SvarSlett
  2. Det er vel det som er poenget med ei skisse, at man skal la seg inspirere. Og ingen kan vel styre inspirasjon? Skissedilla er jo rause med skissene sine, tror man har meget stor frihet.
    Sitter og finpusser dagens innlegg fra meg - får bli litt seriøst i dag, kan ikke bare fjase hele tida....
    Ha en super dag!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!