tirsdag 16. februar 2010

DU FELA MI




Denne lille boken lagde jeg til Anton som Valentingave. Perfekt fordi han elsker rødt og fordi han - og jeg - trengte en fiolinbok - vi har nemlig begynt å spille fele sammen i 2010! For omtrent et år siden arvet Anton ei lita fele av en venn og just in time før Rybak entret scenen fikk vi den restaurert - og en eldgammel en til meg som er etter min tippoldefar, ei fele pappa sier at "vi ungene lekte med den, den lå bare og slang". Nå er den i finfin stand og det var det ingen som hadde trodd. Skikkelig gøy å lære å spille på ei 100 år gammel familiefele! Når det gjelder spillet er Antons selvtillit på topp og jeg synes det er gøy å få være med! Dette drømte jeg om da jeg var liten og, men det ble aldri noe av. Legg merke til de nudelige små filolinene fra KORT og GODT! God aften alle!

2 kommentarer:

  1. Nydelig bok. Likte de små fiolinene. Lykke til med spillingen :)

    SvarSlett
  2. Så kult at dere har begynt å spille fele - sammen! Anton danker nok snart ut Rybak. Jeg er endelig hjemme etter deilige dager i Thailand - strever med å komme inn og skrive innlegg i min egen blogg - får håpe det er et forbigående problem, ellers sliter jeg...

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!