fredag 17. desember 2010

Adventure PARK til The Colour Room


Smatt inn denne til det Colour Room i går. Men finner ikke paletten jeg da skal legge ved her. Så det blir bare layouten. Ikke akkurat mitt valg av farger. To sarte grønnfarger, beige og brunt. Men gøy! Alltid gøy med ting som virker umulig når det gjelder scrapping! Og jeg fikk brukt litt rester og en ramme jeg hatt liggende i flere år. Liker skissen skikkelig godt!
Den nye i dag lukter av vår: Rosa, vårlig grønn, lys grå og hvit

Anton her har ikke vært så mye eksponert for karuseller....7 år i Kristiansand her.
Og til gårdagens video, han KAN glade jul altså!
I morgen er siste frist for RAKen min, klikk deg videre til høyre her!

2 kommentarer:

  1. Kul, tøff og rotete LO! (Og med rotete mener jeg det positivt;)

    SvarSlett
  2. Så kul denne ble, herlig oppsett og flotte bilder.

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!