tirsdag 1. februar 2011

Valentine for Gode Minner


Årets koseligste utfordring synes jeg er Valentine. Da jeg var singel uten barn syntes jeg morsdag og Valentindag var helt drepen. Og jeg trodde aldri jeg skulle sette så pris på disse dagene. Det gjør jeg nå! Valentine var også den første utfordringen jeg fikk som Design Team medlem. Jeg husker Gode Minner hadde fått inn sååååå mye gøy, og med beskjeden "Kom og forsyn dere" var jeg i lykkeland, jeg boltret meg villt i alle lekkerbikene. Det er koselig å lage noe som lovpriser Thomas og meg - bare oss - og her er vi i Berlin. Lunsj. Vi to drukner litt i alle familiegjørener i hverdagen. Og det vi ikke gjør med familien blir som regel hver for oss, enten det er avislesing, scrapping, bading, jobbing eller hva det nå er. Men her, på ferie, kunstreise bare vi to, da er det bare vi - og vi kan holde samtaler i gang over lang tid, uten at noen andre avbryter. Det er fint. Gode Minner har masse fint for Valentine, det er fremdeles 14 dager igjen!

5 kommentarer:

  1. Herlig å lese ♥

    Nydelig LO du har laget om dere to :)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke noe spesielt forhold til Valentine. Kanskje jeg er for gammel?

    Fantastisk LO. Dette kan du.

    Klem

    SvarSlett
  3. Valentine er altid koselig <3

    SvarSlett
  4. Ja det er kjekt....og viktig....men litt "kjærestetid". Ser ut som dere koste dere:)og de bildene er jo så kule.

    SvarSlett
  5. En flott og romantisk LO - fra deg!! Ikke verst;) Du fikk fram romantikken uten for mye dill og dall - well done!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!