torsdag 10. november 2011

UNIKE NR 13. EN IKKESPONSET REKLAME


De som driver butikken nr 13 er så koselige, og tingene de selger så fine, at jeg må reklamere for dem når de nå har en Gi - Bort på gang. Nr 13 ligger ved sykehuset i Tønsberg, sveitservillaen som tidligere huset Klemmetsby blomster. Butikken er satt sammen av et kollektiv som pusser opp og redesigner artige ting fra 50-, 60- og 70 - tallet. Jeg håper virkelig at det går bra for dem, og den helt unike butikken deres. Interiør helt ulikt alt det andre byen er full av (I say no more).




Jeg har handlet en stor, fin ting der. En fransk industrilampe fra 1947 tror jeg, som ser sånn ut i stua vår.

Lysslyngene de gir bort ser helt fantastiske ut. Tror jeg må inn og sjekke de ut uansett. For en fargerik mørketid!

Her ser du hva du må gjøre for å være med i trekningen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!