onsdag 7. desember 2011

HER ER MINE BOKJULEGAVEKJØP!

Og med ett hadde jeg gjort unna det meste av julegaveshoppingen. Etter all inspirasjonen på barnebokfestivalen som jeg skrev om i går og vil skrive om to ganger til denne uken, så måtte det bli bøker til jul. Det finnes jo knapt noen bedre gave! Dette er hva jeg har kjøpt:
 Beklager at formateringen min har gått litt i ball her

Til de minste 2-4 år:
GJØKEN av Bjørn Arild Ersland
EN BOK av Herve Tullet
PLING I BOLLLEN av Ingvild H Risøi

Pling i Bollen


9-11 barnas bøker
CLARICE BEAN - P FOR PROBLEMER av Lauren Child
RICO, OSKAR OG BAKSKYGGENE av Andreas Steinhöfel
EN PINGLES DAGBOK av Jeff Kenney
HUNDEDAGER av Jeff Kenney
INKARIKET av Terje Stenstad
POMPEI av Jon Strindhaug
REGNSKOG av Jon Strindhaug
VITENSKAPENS ÅRHUNDRE av Terje Stenstad
DE STORE OPPDAGERNE av Steffen Sørum
De fem siste er fra Leseuniverset som er lettleste bøker for 5. - 7. klassinger med innholdet tilpasset deres aldersgruppe. 98 kr stk.

En pingles dagbok


En ungdomsbok
GRATISKYSS I MØRKE av Glanda Millard

Gratiskyss i mørke

Voksenbøker (og her har jeg nesten bare kjøpt bøker jeg har lest og liker veldig godt)
MENGELE ZOO av Gert Nygårdshaug
MIN KAMP FØRSTE BOK av K.O. Knausgård
RINNAN-JÆVEL av Ola Flyum m fl
SAMAN ER EIN MINDRE ALEINE av Anna Gevalda

Rinnan - Jævel

I går skrev jeg om mine inntrykk av årets nye billedbøker. Innlegget finner du HER

Jeg gir bort en bokgave som start på det nye året: Bli med i trekningern: HER

Skjønn dag til deg enten du skal bokshoppe på nett, droppe hele jula, eller what ever passer suits you best!

Ellen - meget fornøyd med gave ne i dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!