tirsdag 18. september 2012

MUSIKK: HVA FÅR DEG TIL Å SETTE OPP FARTA?

Jeg jogger, en gang i uka eller to. Eller jeg spiller tennis, en gang i uka eller to. Eller en blanding. Jeg har nylig sagt opp mitt SPENSTabonnement, og ikke et vondt ord om treningssentre, men akkurat nå var jeg klar for litt selvstendighet, føler meg litt mer moden og etablert hva trening angår, så jeg holder meg selv i gang, sammen med tennispartneren min. Jogging er helt fantastisk - trening fra trappa og tilbake, det gjør at jeg får gjennomført!

Det er noen låter som får meg til å holde oppe tempoet når jeg egentlig er på vei til å slakke av på farten - da er gamle guilty - plesasure - slagere helt perfekt.

Lenny Krawitz  American Woman
  • Lenny Krawitz: American Woman
  • Los Del Rio: Macarena
  • Billy Idol: Hot in the City
  • David Bowie: Young Americans
  • Postgirobygget: Tidløs

Har du noen favoritter til - dansing, bilkjøring,  jogging, eller hva som helst, så del gjerne!

God dag - med musikk fra

Ellen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!