fredag 2. november 2012

TAKK TAKK TAKK! HER ER TOPPKOMMENTARORENE FOR OKTOBER

Da jeg la ut kommentartoppen for september fikk jeg denne kommentaren fra Pia:

"What?! Er jeg ikke på kommentartoppen? Skjerpings!" 

Egentlig burde jeg bare lage et eget takkeinnleg til Pia, for alle kommentarene. For i veldig lang tid var det nesten bare hun som kommenterte mine innlegg. Og hun har holdt ut. Så takk Pia for alle kommentarene dine. Hadde det ikke vært for dem så hadde jeg kanskje helt mistet motet med denne blogginga. Og vet du hva, du er tilbake i toppkommentatorskiktet!!! Takk, takk, takk!

Som takk til dere som har lagt igjen flest kommentarer denne måneden legger jeg linker til deres blogger her:

UNDERVEIS
MAMMADAMEN
BENTE H
CAMULEN
ÅSHILD
PIA

Takk igjen, for både engasjement i debatt og annet smått og stort!

Klemzer i fleng til dere alle!

Ellen

6 kommentarer:

  1. :-)
    Takk tilbake.
    Ha strålende fin fredag.

    SvarSlett
  2. Dette var en morsom vri på fremsnakking du :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og du ligger godt an på neste månedes statistikk allerede Casa Disdriksen!

      Slett
  3. Takk, takk. Men det er alltid så spennende å lese det du skriver og lett og kommentere.

    SvarSlett
  4. Takk , takk, takk! Til deg! Ikke fordi jeg er på kommentartoppen, men for fine ord! Jeg har jo fulgt deg lenge, og ser at du etterhvert klarer deg fint på egen hånd - du er i siget nå, Ellen, og flere og flere oppdager den fine bloggen din:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jenta si det, takk og klem sweet you!

      Slett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!