fredag 8. januar 2010

DET BEGYNNER Å SYNKE INN

Jeg har fått en skikkelig inspirerende nyhet - den kom på mail fredag før jul, men det er først nå det har sunket inn i kroppen min og jeg kjenner meg utrolig glad for at akkurat Cèline Navarro har valgt å publisere en av mine layouter i entre{ARTistes}magazine #7 . I oktober fant jeg en skisse på hennes blogg the green frog studio, sendte inn mitt forslag, og voala to måneder senere fikk jeg altså mailen der det sto "we love your layout" og senere "we love your style!" og litt til om det praktiske. Og layouten - den kan jeg ikke publisere online før om et år. Så takk så inderlig til Elin for at hun tipset meg om Cèline Navarro etter at hun hadde vært på kurs med henne i Napoli i fjor vinter!!! Ilove HER style deeply!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Nei, men, så utrolig gøy!! Wow! Fantastisk! gratulerer så utrolig mye!!! Kjempespennende! (Du skjønner kanskje at jeg ble litt i ekstase her nå!)
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Så utrolig gøy, da! Gratulerer :)

    SvarSlett
  3. Kjempegratulasjoner fra Bergen. Du må jo føle deg i den syvende himmel.

    Fryder meg på dine vegne, og til våren (eller kanskje litt før) skal jeg ut å sprade i en av dine kreasjoner.

    Lørdagsklem fra Astrid

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!