tirsdag 26. januar 2010

ØNSKE


Da du kom til verden Agnes, oppfylte du mammas og pappas aller største ØNSKE i livet. Her er din aller første fødselsdag, ditt aller første kakestykke og din aller første tur på hytta påsken 2008.
Denne layouten har jeg laget til min nieses album, og den blir en del av hennes 3-årsdagsgave om ikke så lenge, så spørs det om mammaen er her inne og titter da! Det er bare hyggelig det altså Lisbeth! Jeg vet du fikk med deg noen av julegavene. Det er bare å få seg Google-konto så kan du kommentere også!!!

Dette er mitt svar på ScrappeHusets utfordring som er en skisse og så skal man bruke ordet "ønske" et sted på layouten. Fristen er 31.01.10

3 kommentarer:

  1. Denne likte jeg skikkelig godt! Så hærlige bilder, og så kom de så godt fram i din løsning på skissen!! KNALL!!!
    tusen takk for at du er med på utfordringen vår!!

    SvarSlett
  2. Ååh! Denne smeltet mitt hjerte. For en flott sammensatt LO. Det mønsterarket og de bokstavene var bare...smashing. Stilig med den hvite malingskanten. Herlig bildeserie.

    Flott at du lot deg inspirere av skissen min. :D

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder og LO, og ikke minst en flott gave:D Likte godt bokstavene i tittelen og hvordan du hadde skrevet rundt bildene, og flott pynta ellers;)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!