mandag 29. mars 2010

Oppgradert fra sopp til tipp topp




Utrolig nok er det bare 5 år siden disse vinduene ble skrapet, satt inn med soppdrepende middel, kittet og malt. Tror de har gått ut på dato. De hadde vært i huset siden farmor og farfar restaurerte huset på 50-tallet. Doble HYPERmoderne vinduer er nå skiftet ut med nye, lekre, rene, praktiske vinduer. Jeg er så lettet og glad over de vinduene. Det er som å ha fått et nytt hus, nye øyne, som å endelig ha fått tak i fine sko til en brudekjole og slippe å gå med hvite 80-talls gummistøvler på bryllupsfesten uten ironi, eller GRAND PRIX FESTEN. Dit skal vi NESTEN; Thomas og jeg skal på MGP finalen 29.mai, Telenor arena, og det har nettopp slått meg at jeg kanskje vil trenge å tenke litt på hva jeg skal ha på meg, kanskje gå til frisøren. Og; en nesten helt annen ting; vi har tenkt å male stua rosa, men DET er en vanskelig farge å finne ut av!

3 kommentarer:

  1. Du er virkelig i oppussingsmodus....MGP blir jo spennende - du må shine deg opp, ja, tenk om du havner på TV!

    SvarSlett
  2. Wow :-)
    Dette ble lekkert, grattis.
    MGP er en god grunn for å gå til frisøren og litt shopping.. ;-)
    hi-hi
    Fortsatt god påske.

    SvarSlett
  3. Selveste finalen, ja. Det blir sikkert en flott opplevelse.

    Klart du må skinne litt ekstra på en slik dag.

    Det er tydelig å se at mange er i oppussingsmodus for tiden.

    Hilsen Astrid

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!