mandag 26. april 2010

CASAmaraton # 1


Jeg har hatt en herlig scrappehelg, og har laget 8 layouter, min definiteve rekord! Mange forskjellige utfordringer som gjør at man må ut av sin egen boks! Første opgaven var Vintage. Her er min løsning. En billedserie av Waldemar jeg har hatt liggende til en spesiell anledning. Waldemar gjemmer seg og sier: "TITTEI!!!!"

Papir fra Gudrun Lonnechen og Making Memories, blomster og knapper fra Prima, bokstaver fra Scrappers Choise, American Crafts og QK's Chemist.
Takk til alle som gjorde CASAmaraton mulig og takk til de herlige jentene jeg scrappet med på Gode Minner: Therese/Tæsj, Siw/Siwert, ToveF, Gry - og til Renée/Ruffa- som stakk innom. I dag er dagen for å benke meg til for å se på alt det fine dere andre har laget, gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Denne er bare skjønn! Takk selv ellen! Det har vært såå hyggelig:) Håper vi kan ha et treff igjen snart!

    SvarSlett
  2. Åtte layouts! Imponert, imponert! Jeg er med på en MGP-scrappe-konkurranse inne på Minneriket, da har jeg fått scrappa litt. Skal legge dem ut når konkurransen er ferdig.

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!