fredag 3. september 2010

16 kvadratmeter blå {LYKKE}!


Jeg legger merke til at det er noen be-kymringer rundt ivare-tagelsen av min elskedes behov. Tro det eller ei, men det er denne fargen som har vært vanskelig for ham å svelge. Rosastua har han digget fra første stund. Han sliter med alt som likner på turkis.

Da jeg nettopp hadde blitt sammen med Thomas ga jeg ham et påskeegg, veldig forelsket. Han skulle på hytta med familien sin. I egget lå det en lotto-kupong. Da han hadde åpnet det sendte han meg en tekstmelding der det sto: "Hvis jeg vinner skal vi ta oss en durabelig tur på IKEA darling!" Så, dere bekymrede damer kan slappe helt av.

Her er før- og etter bilder av det gamle vaskerommet. Stolen har svigermor pusset opp. Hun fikk ikke plass i sin nye leilighet og her er den perfekt. Putene er de jeg fikk laget til utesofaen, passer supert her og synes jeg!
Knotten til spisskammerset som også er i dette rommet kjøpte vi i Henningsvær i sommer!

Og rørleggerprosjektet....trodde vi hadde kvittet oss med musene i kjøkkenskapet, men: De hadde kost seg med oppvaskmaskinslangen også!

God helg og takk alle for herlig engasjerte kommentarer!

2 kommentarer:

  1. Det er tydeligvis flere som bor på et anleggsområde, for slik er det her også.

    Vil du være med å støtte mitt veldedige arbeid?

    Du kan lese mer om det på bloggen min.

    Må bare få si at fargen på stolen er nydelig.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  2. Bra å høre at mannen liker rosa! Min mann har ingen preferanser, tror jeg, jeg får gjøre som jeg vil. Men hadde jeg foreslått rosa...!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!