mandag 29. november 2010

{SELVHJELP} volume 12 TIDSTYVER

Å blogge meg frisk har hjulpet. Det kan hende at det hadde gått like bra uten, men jeg tror ikke det. Det føles som å legge fra meg et lite lass hver gang jeg har blogget om hva som gjør meg så inmari sliten. Jeg føler meg mye bedre, og det er en enorm lettelse. Saken er da at man må ikke sette inn med topp tempo, det er jo det jeg har lært nå. Jeg har ikke kapasitet til å yte 100%, heller ikke 50%. Men jeg klarer litt, med tilgang på hvile og ikke mange MÅer så går det. Og det kommer til å gå bedre hvis jeg bare klarer å ligge lavt. Så hva er mine tidstyver. Selvmotsigende nok er det bloggen min. Og andres blogger. Når jeg er sliten er det lett å bare bli sittende foran denne maskinen. Tiden går og jeg blir rund i ryggen. Så et MÅ for meg nå er BLOGG, slå av, les blogger, slå av. Og det å ikke tenke på den verden som er "inni" denne maskinen når jeg ikke har den på. For å sitte her i lang tid av gangen er definitivt ikke avstressende. Så nå slår jeg av. Ha en supergod dag alle!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!