onsdag 5. oktober 2011

OFF ROAD og overstimulert Mamma.


Far er hjemme. Barna og jeg er på hytta.  Hadde det vært opp til barna hadde vi vært her stadig vekk eller, vi hadde nok BODD her. Og når vi endelig har rotet oss opp her, så synes jeg det er deilig jeg og. Anton satt og så utover landskapet her i går, og så sa han: "Det er jo veldig OFF ROAD her da Mamma, veldig TERRENG!"

 Lagde denne layouten på CASAtreffet som var i helgen. Vi skulle gi sidemannen et lite kit til å lage noe av. Dette er noe av hva jeg fikk av Renee. Supre ting for meg. Jeg er nå helt overstimulert etter treffet av alt jeg lærte.  Var nemlig på hele tre kurs. Et femtimers med Ingvild Bolme. Lærte masse selv om det var langt utenfor min stil. Så Art Journaling-kurs med Torill -Screppa. Helt fantastisk. Føler jeg har fått en NY hobby, selv om det er papir og maling og klin og klæsj det også. Og til slutt Portrettfoto med Lene - Naboen. Fin bevisstgjøring. Og bra når jeg nå har tenkt å proffe opp bloggen litt. Dvs, jeg har kommet til at jeg liker å blogge, at jeg vil fortsette med det, og prøve å gjøre den bedre. Tar tid, altså, langsomme skritt. Og det er jo noe av det jeg prøver å lære meg for tiden. Å tåle at all utvikling er langsomme prosesser.
Deilig dag til deg, med eller uten oppproffing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!