tirsdag 17. juli 2012

FØRST I KØEN - VI SKAL PÅ TIVOLI!

Digger denne stilen som jeg tror må være fra 30-tallet. Art Deco.
En lang rekke Rolls Royce fra 20-tallet trillet inn da vis sto i kø

Forventning

Glede - for meg å være med to engler- LOVE LOVE!

Knis!
Så stas å få ta med barna på ekte tivoli. 1000 kr inkludert mat, ubegrenset kjøring, inngang til akvariet, og et foto på hver billett, det synes jeg var bra. Og helt utrolig at den eldste attraksjonen var fra 1914, den gamle berg-og-dalbanen som heter Rutsjebanen. På bildet derfra ser det ut som jeg blir kraftig torturert, så den holder seg den altså.

Er du glad i berg-og-dalbaner?

Min favoritt er Space Mountain i Disneyland California / Eurodisney Paris. Ja altså, jeg jobbet mange somre for EF språkreiser før jeg ble mamma, så jeg er vel bevandret i fornøyelsesparker også som voksen!

God fornøyelse, med eller uten park!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.
    Vi skulle også have været i Tivoli, da vi var i København i sidste uge, men vejret var bare slet ikke til det.

    Så vi nøjes med en strøg tur og lækker mad på cafe Dallevalle.

    Ønsker jer en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!