tirsdag 31. juli 2012

OM Å LESE INNI SEG - OG CAMPING

Her har sjølveste grillkongen fyrt i gang svigerfars nye gassgrill!
Og ja, du ser riktig, mor har faktisk drasset med seg et par potteplanter
 - er ikke helt nybegynner lenger nemlig!

Vi bruker det vi har og leker biltur med føttene ut av vinduet, crazy people!

Tilrettelagt for barnefamilier så til de grader!

Dilla på Instagram prøver jeg meg på ett siluettbilde her!

Barna elsker å campe, bestefaren har en bobil, så da blir vi pokka nødt til å digge det vi og, i smug. Den kjærligheten har ikke kommet av seg selv kan man si, men nå som det er slutt på bleier og våkennetter, GÅR DET AN. Ja det ble faktisk veldig koselig, på en campingplass i Sandefjord omtrent tre mil fra der vi bor.

Bobilliv betyr at alle sover på er svært lite areal. Da vi hadde lagt oss en kveld skulle alle lese på senga. Minstemann hadde et nyinnkjøpt Tom og Jerry som han lagde historier fra som han "leste" høyt. Mammaen - meg da - som hadde lagt seg til med Karl Ove igjen (den 6. Knausgård nå!) spurte:

- Kanskje du kan lese inni deg Waldemar?
- Nei, jeg kan ikke lese inni meg, jeg kan bare lese UTOVER! Og dermed begynte han å hviske!

 God dag - med utoverlesing - eller uten!

5 kommentarer:

  1. Utoverlesing er mye bedre enn ingen lesing! :-)
    Høres koselig ut!
    Jeg kommer ikke helt igang med nr seks...er det meg eller Knaus som ikke gjør bra nok jobb?

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har jo hele livet på deg til å lese den så det gjør vel ingenting!
      God dag Bente!

      Slett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!