mandag 23. juli 2012

PRAKTISK OG NYTTIG GIVE AWAY - FULLSTENDIG BLOTTET FOR ØKONOMISK VERDI!

Sauternes 2003 til ost er perfekt! Står i kjøleskapet nå,
og holder seg lenge med den supre gammeldagse gummikorken!

Denne gangen skal jeg gi bort noe som er så å si uten økonomisk verdi, men veldig kjekt å ha når man har åpnet en vinflaske og ser at det blir en god skvett igjen. Da er det bare å sette på en sånn liten plastdings. Det finnes svindyre alternativer også som trekker ut luften og så videre. Men denne fungerer helt på høyden, med god futt også i musserende vin etter flere dager i kjøleskapet. Noen ganger er det enkleste absolutt det aller beste!

Disse korkene vekker minner fra da jeg var liten, og sikkert for mange andre også, da det sto safting på programmet. Fabrikken som lager dem heter Rubber Style og de lager også sånne gummistrikker til Norgesglass. Du finner det jeg snakker om HER.

Jeg gir bort disse rett og slett fordi det er en så god ide, som jeg gjerne vil dele med dere godinger som stikker innom her. Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar. Jeg har en pakke på ti, og jeg trekker om en uke fra i dag den 30. juli.

I absolutt all enkelhet!

God dag til deg fra meg!

Ellen

9 kommentarer:

  1. De husker moren min brukte på saftflaskene. Jeg vokste opp med hjemmelaget saft og syltetøy, så dette var jo ren nostalgi.

    ønsker deg en fortsatt fin uke!
    Takk for koselig hilsen!

    SvarSlett
  2. Hehe, en morsom nostalgisk give away :) Gummikorker er kjekt å ha!
    Jeg har også en giveaway om du har lyst til å delta :)

    SvarSlett
  3. Hm...denne kan kanskje brukes på saften jeg har tenkt å lage,men ikke har plukket bærene til enda ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt sikkert, og om du ønsker mer enn en kork, kan de kjøpes på JERNIA!

      Slett
  4. VIlle bare si at du er så snill. Jeg tørr ikke være med på denne giveawayen, kan bli for flaut om jeg vant igjen. Men ville bare si at du er snill :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. He he Linda, du må nok være med ;))
      Jeg har ti stykkert!

      Slett
  5. Så smart give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne og for å dele denne ideen. Ha en strålende kveld.

    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, og bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig at du liker min enkle lille gi-bort! Har vært inne i bloggen din og tittet. Jeg prøver å gi bort scrappeting om dagen, så jeg skal ikke ha noe nytt inn....hehe!

      Lykke til til happye vinnere!

      Slett
  6. Så herlige disse var. Syntes å erindre noe slikt fra barndommen jeg også!

    Krysser fingrene i trekningen!

    Sommerklem

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!