lørdag 18. august 2012

HJEMME HOS OSS # 1 BLI MED INN I ORANGE, SORT, HVITT OG LITT GULT!

Gammelt skatoll og en lampe fra IKEA

Bord med løveføtter fra oldemor og oldefar, med en gullfoliert plexiplate oppå. Lampa er Fly fra Kartell. 

Da jeg så dette rommet ferdig tapetsert fikk jeg skikkelig latterkrampe. Tapetet går rundt hele rommet, men jeg var altså sikker på at dette kom til å bli bra med tingene på plass. Det var heldigvis min kjære også! 

Tapetet er fra Designers Guild. Gulvet original 50-talls lakk. Gulvteppet er bryllupsgave og sofaen er fra IKEA. Teppet over sofaen er strikket av min farmor en gang på 70-tallet. 

Det er lenge siden jeg skrev at jeg skulle bedrive litt interiørblogging og vise fram huset. Dette rommet har jeg ikke vist så mye av. Jeg ble litt matt etter noen interiørinnlegg og følte dels at det var litt utleverende å legge ut huset her, dels at det var vanskelig å ta fine interiørbilder. 

Synes det er koselig å vise frem huset og, og innimellom er det noen som synes det er gøy med farger. Så her er det vi kaller den orange stua som egentlig er sort og hvit, med en orange sofa og to orange lamper!

God lørdag til deg som leser!

Ellen

Og PS: Det pleier så godt som aldri å være så ryddig her. Denne sofaen er nok den aller mest brukte leken vi har. Hele sofaen er bygget opp av små og store puter, så plutselig er det en søppelbil i stua, eller en flåte, et fly eller en hule. 

Og PS 2: I morgen tenkte jeg å invitere inn på soverommet!



1 kommentar:

  1. OMG !
    Dette er den kuleste stua jeg har sett på lege :)
    Digger oransje !!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!