søndag 30. september 2012

BEST I SEPTEMBER - MINE FAVORITTPOSTER!

Det viser seg at de innleggene jeg er mest fornøyd med er ofte også de som får flest lesere. Nok et bevis for at man skal lytte til magefølelsen sin! Om du har noen tanker om hva du virkelig liker ved bloggen min, som jeg med fordel kan gjøre mer av, og også hva jeg kan forbedre på, så vil jeg gjerne høre dine innspill! Don't be shy on it!

Her er mine septemberfavoritter:

Dette innlegget hadde ikke så mange treff, men er et av de innleggene jeg har tenkt lenge på å skrive. Om når tiden står helt stille og tankene likeså. I en følelse av å ha det akkurat som alle andre i hele verden som opplever et spedbarns blikk.
HELE UNIVERSET I ET LITE SPEDBARNS BLIKK

Her fikk jeg ut litt av hvert jeg har hatt på hjertet lenge!
FEMINIST? JEG HAR IGRUNNEN ALDRI FØLT MEG VERDIG DEN MERKELAPPEN OG JEG LURER PÅ OM DET FAKTISK ER BRA!

Dette innlegget må nok få et oppfølgerinnlegg med kloke, lure ord fra et barn etter at vi fikk Susanne Kalusas bok i hus! Om å lage matpakke sjøl!
BARN, MAT I BOKS - OG KASTING AV MAT

Om retten til sine egne kjepphester, tradisjon eller ikke:
KVINNESYSLER - OGSÅ NÅR DE BEGÅS AV MENN

En trist historie og takknemmelighet.
VOLD MED DØDEN TIL FØLGE - FAMILIEVERN OG TAKK!

Denne videoen har jeg sett og grått av, mistet, lett etter, funnet igjen, og nå er det din tur! Om mat. Og oss. Og livet. Den viktigste linken jeg har lagt ut så langt!
FOOD REVOLUTION - JAMIE OLIVER

Takk for besøket i september, nå er det høst. Fint det også!

2 kommentarer:

  1. Jeg leser alle innlegga dine selv om jeg ikke kommenterer så ofte nå, og jeg synes du har en kjempefin blanding av sånne ting som jeg interesserer meg for! Aktualiteter, hobby, barn/hjem/familie, skole og pedagogikk, feminisme/ likestilling... Etter min smak kan du bare fortsette i samme stil som hittil - jeg har deg på favorittlista mi :-)
    Klem, KristinB

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, tusen takk skal du ha KristinB! Tar gjerne forbedringspunkt også! Klem

      Slett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!