tirsdag 4. september 2012

OVERBEVIST AV POLARN O. PYRET

Skikkelige hansker, deilig fleece,
bukser som også finnes finnes i grønt og rødt, og en
hettejakke til han som ønsket seg det!

Jeg var på bloggtreff på Polarn O. Pyret i Bogstadveien for et par uker siden. Der ble jeg med åpne øyne forført av deres visjon for barneklær, og endte med å handle en god del mer enn jeg hadde tenkt! Med 30% på sesongens klær i den nye skolebarnkolleksjonen var det lett å la seg friste, og jeg angrer ikke. Det er gode kjøp og barna ble kjempefornøyde!

P.O.P. klærne er dyrere en de billigste kjedene, men min erfaring er at de også er av bedre kvalitet, er mer slitesterke, og at de beholder form og farge.

Jeg liker:
  • unisextanken om at de fleste P.O.P. klærne skal kunne arves fra gutt til jente og omvendt
  • at klærne har avtagbare hetter på alle hetteplagg, slik at de løsner om barnet blir hengende fast, dermed er plagget sikret for å unngå kveling
  • at alle sømmer og glidelåser er sydd slik at de ikke irriterer
  • at klærne er fargerike - også for gutter
  • at de har undersøkt hva barn ønsker seg, og kommet frem til at også større barn synes det er gøy med klær bare for dem - ikke nødvendigvis små kopier av voksenklær
  • at man kan selge brukte P.O.P. klær på nettsiden deres
  • at tekstilene er økologisk produserte

Jeg fikk også et gavekort til nettbutikken, men siden jeg nettopp har handlet, sparer jeg det litt til jeg ser hva vi trenger å supplere av vintertøy.

Du kan lese mer om P.O.P. klær for baby her i ellens oase senere i uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!