torsdag 20. september 2012

THOMAS iBOKS!

Min elskede er veldig svak for alt som begynner med liten - i, etterfulgt gjerne av en stor - P og litt mer. Han har gitt meg litt av hvert som starter med disse bokstavene. Så nå var det på tide av han fikk noe av meg som begynner med liten - i, riktignok etterfulgt av en stor - B.


i Boks av Susanne Kaluza

Det er min kjære som er matpakkesjef her i huset, og den han lager flest matpakke til er seg selv. I dag har Thomas bursdag, og denne gaven er en året rundt med gode matpakker gave til deg fra meg. Kanskje det blir en spin-off gave av denne boka eller to, matbokser med flere rom!

God bursdag kjæresten min, jeg elsker deg!

Og PS: Jada, han har fått en mer personlig gave også!

3 kommentarer:

  1. tusen takk min elskede skatt !gleder med til å lage matpakker eller IPack som jeg skal begyne å kalle det fra nu av, til jobb og turer i skog og mark ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til kjæresten din:) Fin gave:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Gråbekka! Jeg er litt forsinket med bokbloggturneen, men kommer til uka!!

      Slett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!