mandag 2. september 2013

noen ganger lengter jeg hjem til denne bloggen!

Noen ganger lengter jeg hjem til denne bloggen. Jeg har aldri fått i nærheten av så mange lesere i Wordpress som jeg hadde her i Blogger. Og det er helt klart at samspillet med leserne er veldig viktig for at det skal være gøy å skrive blogg.

Jeg får innimellom tilbakemeldinger på at det er vanskelig å laste inn min Wordpress blogg, men har aldri kommet til bunns i hvorfor. Selv ikke med Wordpress sin hjelp.

Så hvorfor flyttet jeg? Jeg trodde jeg skulle få proffet opp bloggen på den måten, få enda flere lesere, få kulere design osv.

Jeg veit ikke jeg. Jeg mistet mange lesere. Har fått noen få nye. Og så annerledes med layouten er det ikke. Det er fordeler i Blogger jeg ikke har funnet i Wordpress og omvendt.

Så hva gjør jeg. Sjekker ut Blogger litt igjen kanskje.

Hva synes du da, hvilken blogg liker du best. Denne her. Eller denne:

http://ellensoase.wordpress.com/

3 kommentarer:

  1. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlett
  2. har du tenk på å la noen skrive artikker for deg, høres bare ut som du trenger content writers. alle store steder som som vg nrk cnn, gjør det inkludert steder som sukker f-foxx. koster ikke nødvendigvis mer en 3.5 $. 5 timer uten røik liksom, bare for å vinkle litt på tingene. generer ikke vældig mye trafikk . men bedre en og skrive selv

    SvarSlett
  3. har du tenk på å la noen skrive artikker for deg, høres bare ut som du trenger content writers. alle store steder som som vg nrk cnn, gjør det inkludert steder som sukker f-foxx. koster ikke nødvendigvis mer en 3.5 $. 5 timer uten røik liksom, bare for å vinkle litt på tingene. generer ikke vældig mye trafikk . men bedre en og skrive selv

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!