fredag 26. november 2010

{SELVHJELP} volume 9 NÅR MÅLET ER Å KJEDE SEG

Å kjede seg er for meg nesten en umulighet. Doktoren min sier at jeg må kjede meg for å bli frisk. Jeg kan være veldig leeeenge alene uten å kjede meg. Jeg kan lengte etter andre mennesker, men det er aldri sånn at jeg ikke finner på noe jeg synes er gøy eller meninsfullt. Det eneste jeg kan komme på som kjeder meg er å sitte på et venteværelse hos noen som er forsinket, og det ikke finnes noe å lese på.
På den annen side er det viktig at jeg gjør noe jeg synes er moro og som gir meg energi. Da er TRENING, SCRAPPING og BLOGGING enkle, tilgjengelige og rimlige aktiviteter for meg. Kunsten å ballansere det som er gøy med det å kjede seg, samt minimere MÅ - ting, det er grisevanskelig. Morsomme ting blir plutselig MÅ - ting og! BALLANSE, HARMONI, LIKEVEKT og RO - KOM TIL MEG!

Bildet er av Thomas og meg i Berlin Oktober - 10

1 kommentar:

  1. Heisan! Et lite livstegn fra meg - har ikke svikta, har bare hatt noen slitsomme dager...Men nå er mannen heime igjen, vesla er på bedringens vei - og det er helg:)
    Glad for å se at du får nye følgere og at folk melder seg på RAKen din - supert!!
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!