torsdag 28. juni 2012

DEILIG DANSK GIVE AWAY!


Menu Verner Panton

I Franciskas blogg kan du vinne gavekort på 1000 kr hos Dansk Design. Jeg har hatt lyst på disse en god stund, men jeg trenger de jo ikke akkurat. Vi har jo kopper. De øverste er termokopper, og det har vi ikke så det har jeg virkelig lyst på! Så er det det at disse passer supergodt til vårt 50-tallskjøkken med gule vegger, en lilla stol, en turkis, en lime og en orange. Flisene er orginale fra 50-tallet i sjøblått og gardinen er rød og hvitmønstret.

God vinnerlykke til deg om du har lyst!

Ellen


2 kommentarer:

  1. Høres ut som et stilig kjøkken du har! Jeg er på ferie i Danmark akkurat nå, så det var jo litt artig å lese om dansk design da :-D Håper du vinner termokoppene, er ikke så glad i å drikke av sånne selv :-)
    Klem, KristinB

    SvarSlett
  2. En "trenger" vel alltids nye kopper og krus? Likte godt de øverste, mens de nederste passer godt til selvplukkede blåvær. Jeg får rusle innom bloggen du lenker til og håpe på flaks.

    Lykke til for deg også!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!