lørdag 9. mai 2009

#6 skissedilla

Dette er mitt birag til skissedilla #6.

LOen heter "Katten min Amigo og jeg". Jeg har tatt tannfellings- og nye tenner-bilder av Anton i alle stadier det siste året. Sikkert fordi jeg elsker denne perioden i menneskets liv. Hver høst får vi nye seksåringer i skolen. Jeg synes det er noe helt spesielt med denne brytningstiden mellom det lille og det store barnet. Og tenk; endelig fikk jeg min egen seksåring!

Jeg har brukt papir fra My Minds Eye, bling brads fra Chatter Box, Blossom alfabet fra QK og filtfigurer fra Fancy Pants, som for øvrig står og støver ned uten at noen oppdager dem på Gode Minner. Gøy for oss guttemammaer og anbefales på det varmeste!

2 kommentarer:

  1. Så flott gutteLO. Er helt enig med det angående denne perioden i ungenes liv. Min eldste er snart 9år og begynner å bli en skikkelig stor gutt. Godt jeg har to til så jeg får oppleve hele prosessen mange gangen ;-)

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. For en herlig gutte Lo!!! Kjempefin!!:)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!