fredag 25. februar 2011

Det er MIN pappa som er julenissen!



Her er vi på utejuletrefest i barnehagen hos Waldemar og på Antons skole. Waldemar sirklet tett på julenissen, og oppdaget til sin elleville glede at det var HANS pappa som var julenissen. Han sa det til alle og smilte: Det er MIN pappa, det er MIN pappa!! Faren og jeg har vært litt uenige når det gjelder nissen, dvs det er vel egentlig jeg som er uenig med nesten hele resten av verden. Jeg er inderlig opptatt av at vi ikke må lure eller lyve for barn, for da vet de ikke når vi snakker sant. Så jeg har alltid sagt at det er noen som kler seg ut. Barna synes det er veldig spennende med nissen likevel. Denne har jeg laget til skissedilla # 100. Der kan vi velge mellom alle de hundre skissene. Jeg valgte denne av Brit fra januar 2011.

8 kommentarer:

  1. Herlig! Enig i at man ikke skal juge for ungene:) Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Så skjønn da :)
    Pappa nissen er den aller beste ;)
    Og ja, helt enig i at man ikke skal lyve for ungene om dette!

    SvarSlett
  3. Åhh, så søt! Både LOen og historien bak. Vi har både truet med nissen og jugd til ungene om at han finnes. Håper på tilgivelse i ettertid om dette og mangt...

    SvarSlett
  4. For en herlig nisse-LO! Virkelig flotte bilder av en stolt gutt! Veldig fin løsning av skissa.
    Tusen takk for at du deltar :)

    SvarSlett
  5. Hehe så utrolig kul side du har laget og søt historie. Her juges det nok ang. nissen, men jeg har en 3 åring som vet hva mensen er og hun gleder seg til hun får pupper(dåner!)så jeg er ærlig på mye annet hihi.

    Klem Lula

    SvarSlett
  6. Morsom historie! Morsomt med de ulike tekstene! Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  7. For en morsom historie bak LOen. Herlig juleLO!

    SvarSlett
  8. Fin LO med herlige bilder og en morsom historie :)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!