fredag 18. februar 2011

{SELVHJELP} volume 27 STRESSMESTRINGSKURS

Selvhjelpen min går fremover. Kiropraktor og akupunktur er bra. Jeg har også strammet inn livreima i alle fall et hakk siden jul, og det er bra. Jeg har kommet i gang med noe trening siden jul, og det er også bra. Når man faller sammen som jeg gjorde i november så faller så og si alt. Matlaging faller på et minium, fysisk aktivitet det samme. Denne kombinasjonen legger seg raskt rundt magen og det fører til strammere bukser som igjen fører til dårligere pust. Så nå 160 mageøvelser 3 ganger i uka her på stuegulvet. Tar ikke mye tid, det er litt slitsomt, men først og fremst, det hjelper! Jeg har ikke badevekt, men målbånd. 4 cm på like mange uker. Prøvde bunaden i dag. Den passer IKKE ennå, men jeg vet at den er et bra mål på min machvekt. Og dermed bra helse for meg. Nytt av i går er STRESSMESTRINGSKURS. Startet i går kveld og jeg reklamerer likegodt med en gang, om du skulle bo i nærheten av Tønsberg og trenge dette. Da kan du kontakte Kirsten Wold Borgersen som driver firmaet Inspiratus.
Etter kurset har jeg hatt en god natts søvn, og jeg TROR på at jeg kan komme til en bedre tilstand i livet mitt uten at stresset er i meg hele tiden. Hvordan er det med deg? Stresset eller avslappet?
PS: CASArunaway starter avstemmingen på første runde i morgen lørdag. Flere av Gode Minner DT-jentene er med der så løp inn og stem her!

3 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg kan framstå som avslappa, og jeg er vel det for det meste. Men jeg kan blli strassa når ting hoper seg opp. Da må jeg få gjort unna mye! Det hjelper!

    SvarSlett
  2. Så fint at ting begynner og ordne seg :) <3

    SvarSlett
  3. Takk for fin reklame for stressmestringskurset mitt, Ellen, og takk for alt som du bidrar med!
    Her kan de som vil sjekke ut mer om kurset;http://www.inspiratus.no/web/index.php/produkter/32
    Vennlig hilsen Kirsten

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!