lørdag 19. mai 2012

SOLSIKKER OG SOS BARNEBYER

Solsikkefrø fra SOSbarnebyer
Et lite bevis på at det er 5 år siden jeg sådde solsikker sist. Jeg hadde nemlig 5 pakker liggende, og siden SOSbarnebyer sender meg en pakke hver vår så er det lett å regne ut at det var den sommeren jeg fikk Waldemar at frøsåingen opphørte her i hagen. I dag har jeg sådd alle disse frøene rundt huset.

En liten påminnelse om at ting stadig går bedre for meg, jeg har mer energi enn på lenge. Og et bittelite symbol på at vi sender en bitteliten hjelp ut i verden hver måned. Til Walterfalls i Zimbawe.

Har du lyst stil å støtte SOSbarnebyer, finner du linken her: 

SOSbarnebyer

Finfin lørdag til deg fra meg

Ellen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!