søndag 22. mai 2011

BUNADSrealisme og Skissedilla




OSS alle fire på ett bilde, en sjeldenhet! Tatt 17. mai i fjor. Hadde samme antrekk i år, så ingen grunn til fotografering.... Jeg hadde nemlig en plan om å få på bunaden i år, for første gang på fem år. MEN. Det gikk ikke. Så, jeg har tatt til fornuft, og hatt en samtale med meg selv. Undelig at jeg ikke har hatt disse fornuftsresonnementene med meg selv tidligere. For når jeg skal være ærlig så har bunaden vært god å ha på bare en gang. Til min konfirmasjon. Og jeg har ingen planer om å bli 48 kg igjen. Så jeg har tatt til vettet. Vært på Husfliden. Skal ta mål på tirsdag. Og kanskje blir den ferdig til jeg skal i konfirmasjon 5. juni. Det hadde vært gøy! Laget til Skissedilla # 112.

6 kommentarer:

  1. Så flott en 17.mai LO...
    ...skal si du gir deg selv korte tidsfrister!!!
    Lykke til med ny bunad:0)

    SvarSlett
  2. Du er jo så fin Ellen,bunaden blir sikkert moro å få på seg igjen,og er vel ikke mange som ikke må sy den ut:)Gleder meg til å se deg i den:)

    SvarSlett
  3. Det er jo ikke rart den ikke passer da den er fra konfirmasjonen din da :P Men fint at du får nye mål og fortsatt kan bruke den :) ♥

    SvarSlett
  4. Herlig LO, skikkelig tøft med tape (maskering?) og kunst.
    Håper du får bunaden ferdig til du trenger den :)
    Har selv en bunad som burde vært en tur hos sydame ;)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Fin 17.mai LO! Realismen må vel bare til en gang i mellom!

    Takk for bidrag, men husk å lagre riktig neste gang! Se egen fane under headeren på Dilla!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!