mandag 7. mai 2012

VIL DU VITE MER OM DEG SELV?

Jeg er egentlig litt usikker på hva jeg legger ut her nå - om det er min profil-  eller bare link til testen, men jeg tar sjansen. Dette er en enkel personlighetstest om du synes sånt er gøy. I studiet jeg har tatt er den personlige endringsprosessen sentral, både for den som coacher og den som blir coachet. Det handler blandt annet om å bli bevisst sine styrker og fokusere mer på å bruke dem bevisst, fremfor å bekymre seg for sine svake sider.

 I'm a O96-C89-E53-A94-N37 Big Five!!

Fant ut at det var min profil, men det gjør ingenting om du kjenner til den. Later som jeg er amerikaner her, og byr raust på meg selv! Bare logg inn og ta testen selv om du vil.

Det er familiens yngste som er fotoansvarlig i dag.
Denne  43 år gamle motorsykkelen er det men kjære far som kjører.
Sier til barna at de også kan kjøre mototsykkel når de har blitt bestefedre!

Synes du det er gøy å forske på deg selv, eller synes du det er noe tøys?

God dag fra Ellen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!