fredag 21. september 2012

BOKBLOGGTURNEEN: UKA ETTER AV STEIN ERIK LUNDE

Jeg skulle ha blogget om denne boka for bokbloggturnéen i går. Men så var det noen forsinkelser i utsendelsene fra forlaget, så jeg fikk boka først i dag. Min omtale kommer til uka.

Den siste boka jeg skrev om for bokbloggturneen før sommeren var

HOCKEYSVEIS FØRER TIL DÅRLIGE RIM

Jeg likte den boka veldig godt. Det store spørsmålet ble hvordan far i huset og gutten på 10 opplevde den. De likte den veldig godt de og! Jeg var så spent på om barnet ville se humoren, 80-talls kulturelementene, og ha moro av alle de overdrevne og komiske små hendelsene. Det hadde han. Så da anbefales denne på det varmeste!!!

God fredagskveld til deg!

3 kommentarer:

  1. Takk for boktips - bra å få høre om nye barnebøker:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å lese omtalen:) Likte også hockeysveis boken:)
    Ha en god helg:)

    SvarSlett
  3. åh, angrer på at jeg ikke meldte meg på den boken!
    hadde høytlesing av et utdrag av den i klassa, og både små og store lo godt!
    fantastisk utdrag da han skal spille i kirka. tXt-aksjonen er genial i forhold til å få en smakebit av ny litteratur!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!