lørdag 29. august 2009

BILGØY

{Scrapp # 8 }
Waldemar har vært sjåfør hele tiden så snart vi har stoppet på vår lille feriereise. Vel hjemme får Agnes sitte på til stor fornøyelse for alle, ikke minst den foto- og scrappeglade mammaen til Waldemar!!!

Dette er første gangen jeg prøver meg på en utfordring hos ScrappeManina, og jeg er litt usikker på om det var meningen at man skulle scraplifte. Men jeg så på noen av de andre bidragene og tror det var sånn, eller kanskje man rett og slett skulle la seg inspirere???

Jeg har brukt ark bra Basic Grey og My Minds Eye, bokstaver fra American Crafts, hjerte fra Heidi Swapp, brads fra Making Memories og Dymotape.

Ser at noen av dere har Dymotape i gult og grønt, hvor får man tak i det????

1 kommentar:

  1. Kjempeflott layout :D Takk for at du deltar hos Scrappemania!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!