fredag 11. februar 2011

These shoes are made for DANCING


Alt for lite dansing i livet mitt - men skoene er nyreparerte, så når som helst egentlig! Laget til skissedilla #98. CASArunaway starter i dag - spennende saker, FARGER er den første oppgaven! Jeg var på et kurs i Afrikansk dans på Afrikansk senter i Oslo en gang. Læreren fra Elfenbenkysten åpnet med å fortelle om første gang han var på fest i Norge. Det var en sånn sittende fest vet dere, sa han, og lo høyt og godt og lenge. For han hadde jo vennet seg til de sittende festene etter mange år i Norge. Ja til mer dans!

8 kommentarer:

  1. He he, stilig Ellen. Friske farger. Likte godt hvordan du har ringet inn teksten, og "hjerte streken" :D

    SvarSlett
  2. Kjempefin LO. Herlige farger og artige detaljer, nå ble jeg i godt humør! Godt ikke disse danseskoene har gått med i ryddesjauen.

    SvarSlett
  3. Fantastisk Ellen. Jeg merket at jeg trakk på smilebåndet både av kortet og teksten.

    Klem

    SvarSlett
  4. På tide å dra ut og lufte danseskoene dine, nyshaina og fine:-)Som alltid Loer i friske glade farger, æ like!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Sprek, kul og tøff! Liker skisseløsninga, og hjertet nederst passer så fint!

    Tusen takk for bidrag!

    SvarSlett
  6. Så kult å scrappe sko du liker - flott LO:o)

    SvarSlett
  7. knallstilig layout! Innmari stilig å scrappe sko!

    SvarSlett
  8. Denne er sååå kul og freestyle! Elsker fargene og oppsett.Detaljene med pennen og fonten/fargen på tittel var noe jeg digget!

    AAAltfor lite dans ja!

    Klem Lula

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!