søndag 8. november 2009

KVELDEN LISTER SEG PÅ TÅ


Waldemar sover med føttene i kryss på denne måten. Jeg synes det er så nudelig - og de små, myke føttene er sååå vaaarme og gode. Laget til "Skissedilla # 32 i siste liten, var ikke så lett denne - føler jeg har i veldig liten grad fulgt skissen, men men det er ikke alltid så naturlig å ha mange ting på en side, for meg. Har endelig fremkallt nye bilder, og så har jeg vært på Gode Minners treff på Prestrød i Tønsberg med 30 andre scrappedamer i helgen. Legger ut noen layouter derfra senere. Veldig koselig og inspirerende, takk alle sammen!
OG TENK: JEG BLE LULAS DILLE MED DENNE; VELDIG STOLT NÅ!!!

5 kommentarer:

  1. For en morsom sovestilling, skikkelig nusselig da!! Fint med de røde detaljene dine, som tar igjen pysjen! :)

    SvarSlett
  2. Denne var søøøøøøt! Jeg smiler her for meg selv, noe så nuuudelig!!Elsker den lekne stilen din og håndskriften!

    Takk for at du deltar

    SvarSlett
  3. Herlig! Skjønne bilder, og "rufsete" oppsett! Tøft med de røde kontrastene.

    SvarSlett
  4. ååå - så nusselig - helt utrolig herlige bilder, og så flott LO :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer ;-)
    Kjempe nydelig, et flott minne å ta vare på.

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!