fredag 29. januar 2010

Papir fra Tokyo


Lena hadde med ORIGAMIPAPIR fra Tokyo. Takk kjære deg! Og når Bjørn sier at han har taua rundt etter deg som skulle lete etter papir til meg over HELE Tokyo så må jeg si jeg er smigret over papirengasjementet ditt, på mine vegne, sånn rett før jul. Med tanke på at det bor noe sånt som 35 000 000 - millioner mennesker i Tokyo og omegn så ser jeg for meg at dere vandret langt, og lenger enn langt. Så hvordan skal jeg bruke disse papirene? Foreløbig synes jeg de bare er så lekre der de ligger pent innpakket at jeg bare SER på dem! God helg alle - og Sarah ser du dette så ta et dypt pust, for ja, vi vet om noen barn som hadde ELSKET disse. Jeg må nok tenke på saken!

2 kommentarer:

  1. Kult papir! Eller kule papirer?...
    Gratulerer med vel overstått feiring av 8-åringen, eller er det feiring hele helga, kanskje?

    SvarSlett
  2. wow - noe så lekkert!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!