fredag 30. april 2010

CASAmaraton # 5


Her skulle vi lifte Tone F sin morsomme layout. Jeg hadde ikke

8 små bilder, men jeg hadde en haug med like bilder etter at julekortracet var over. Så her er de; mine {våre, sorry darling, men dette er liksom min blogg da, og da kan jeg ikke snakke på vegne av oss begge, men greit; våre!}, elsklinger ler av sin far som gjør morsome ting, og lager lyder. Veldig arti utfordring, virket helt håpløs med en gang, men det er SÅÅÅÅ deilig å gjøre noe som ikke umiddelbart virker som en god ide for meg. God fredagskveld alle!!!

1 kommentar:

  1. Du taklet jo den fint:) Noen herlige gutter du, unskyld-dere-har:)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!